On my way

Sitter i bilen och är påväg till mormor. Vi ska äta lite gottgott!

Efter mormor så ska jag till Jessi och sova där inatt. Det blir nog borås idag på mellandags rean :)

Vad ska ni göra idag ?



Åhh..jätte snygg blogg!!:)
Har en tävling på min blogg just nu, skulle vara jätte kul om di va med!!;) åh skulle du vilja göra ett länkbyte, skulle vara jätte kul!!;)
Kram Agnes (en bloggläsare+kollar dina videos!!)

2012-12-28 // 23:46:19

Fin blogg!

2013-01-23 // 19:53:31
» Ellen

Vad är dina hundar för raser? Jag har en svart dvärgschnauzer som heter Tage! <3

2013-02-02 // 11:34:29

Tja! Efter många om å men så har jag äntligen fixat en tävling på bloggen! Kika gärna in och se om det är en tävling som intresserar dig!
http://juliasphotography.blogg.se/2013/march/tavling.html#comment

BER OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR SÅNA HÄR KOMMENTARER.

2013-03-04 // 18:36:50
» alice

Hej, fin blogg! Du verkar vara jätteduktig med hundar, hittade dina klippa på youtube. Vet du om att det finns en linje på gymnasiet som handlar om hund och hundträning? :) Kika gärna in på min blogg och släng en kommentar om du vill veta mer :)

2013-03-22 // 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback